Tuesday, July 16, 2013

Surat Daripada Anak Murid



Minggu lepas dapat surat daripada seorang anak murid. Selalunya leeza terima surat dan ucapan daripada murid melayu jew kat sekolah. Tapi kali ni surat diberi oleh murid cina. Terharu dibuatnya.....

Yang paling leeza rasa “sweet” bila murid tu lukis gambar seorang guru dan seorang murid. Sudah pasti gambar guru itu ialah leeza.. Yang manisnya sebab guru tu sedang pegang ROTAN...

Terdetik dalam hati “Garangkah aku sehingga anak didikku ini boleh lukis macam tu”.... errrrrr

Sharing lukisan anak murid yang bernama Law Kah Yee... 

Surat Daripada Anak Murid

Cikgu bersama ROTAN
Welcome Dear

Yang leeza tak boleh lupa ... dia bagi surat tu then dia terus lari.... hai hai bye bye cikgu liza... haaaaaa.......

TITIK SANTAI :: :: ::  
Thx dear... I love u all ....
Moga anak didikku menjadi insan yang berjaya kelak....
:-)  

12 comments:

  1. tak faham tulisan Cina tu... dah lama tinggal... yang faham tulisan cikgu Liza jer... :D

    ReplyDelete
  2. wah, seronoknye dapat surat tu..kira dah jadi cikgu feveret la ni..huhu

    ReplyDelete
  3. bestnye jadi cikgu... disayangi selalu.. hehe

    ReplyDelete
  4. Rasanya tak pelik kot, cikgu di sekolah Cina pegang rotan. Huhuhu... saya pun biasa juga.

    ReplyDelete
  5. hahahaha.cara halus nak tegur cikgu dia ni garang kot.hehehehe

    ReplyDelete
  6. leeza faham ke yg tulisan china tuh?

    ReplyDelete
  7. wah, siap lukis pegang rotan tu. hihi

    ReplyDelete
  8. alolo sweetnya dia siap bagi surat. lari takut kena rotan kot. hihi :p

    ReplyDelete
  9. haha,, sweetnye.. dh bgi terus lariii

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.