Friday, September 20, 2013

Lawak: Gelagat Kucing

Kehidupan yang dilalui kini selari dengan peribahasa yang sering diungkapkan iaitu Panas yang disangka sampai ke petang, rupa-rupanya hujan di tengah hari.... Tidak leeza sangka rutin harian leeza semakin beronak duri. Fuuhhh... beban kerja di sekolah adakalanya tidak tertanggung.. Bimbang dan gementar silih berganti bila kotak fikiran ini memikirkan tahun depan.... Amanah yang sungguh besar!  

      Ouch... merapu dan lari dari tajuk plak... Oklah... Tak perlu sadis sangat, mari leeza nak kongsi gambar kucing yang mencuit hati..... 

Lawak: Gelagat Kucing
OK ... dia tengah cari lubang
Yeaahhhh... Napa susah sangat ni nak masuk!
Leeza rasa punggung dia berat sangat lorh!!!

Finally, dia tak dapat juga masuk.. Kah kah kah....

PART 2 : Dia duduk atas kepala kerusi... Haaaaa
Borink lah ... Tah apa-apa jew semua orang!!
Heiii U !!! apa tengok-tengok...
Kerja paling baik pernah dia buat... Tah apa-apa!!

TITIK SANTAI :: :: ::  
Balik rumah terasa penat ... lihat gelagat kucing ni, sungguh menghiburkan hati..... Terima kasih manja sebab selalu buat leeza tersenyum!

9 comments:

  1. Hahaha...dia suka berkubang dlm bju longgok kan.hehe..comel

    ReplyDelete
  2. kucig selalu nak masuk bawah longgokkan baju. huhu

    ReplyDelete
  3. Hik. Comel.. Dulu saya ada kucing sama wrna mcm ni jugak. Perangai aneh2 jugak mcm kucing sis. Tapi.. Dia dah mati, trjatuh dari tingkat 7. So.. Agk sedih la baca post ni. Hee.

    ReplyDelete
  4. alooo comelnya :) geram tengok kucing tu pandai main nyorok2

    ReplyDelete
  5. saya suka tengok kucing yang gemok-gemok.

    Entri Terkini Saya : 5 Tip Memberi Komen Berkualiti Di Blog

    ReplyDelete
  6. hehe.
    pngubat stress kucing nie.
    mmg hilang stress tgk gelagat diorg nie.

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.