Wednesday, September 11, 2013

Tonton Derhaka Seorang Madu, Bikin Emo

Slot Azalea - DERHAKA SEORANG MADU yang ditayangkan setiap hari Isnin hingga Khamis pada jam 4 petang di TV3, telah menghiasi petang leeza. Kadang-kadang petang tu rasa mengantuk sangat, tapi digigihkan juga nak tengok...

     Tonton Derhaka Seorang Madu ni seriusly bikin gue emo sih!! Kisah ini penuh konflik dan mengusi emosi penonton. Lebih-lebih lagi lakonan Farahdhiya... Betul-betul buat sakit hati lah dia ni... Lakonan yang SEMPURNA daripada Farahdhiya.... 
Tonton Derhaka Seorang Madu, Bikin Emo

      Manakala lakonan Lisdawati pulak, aduhaii..... seorang yang susahnya nak melawan ... Kadang-kadang bengang pulak tengok Lisdawati... Haaaaaa leeza yang lebih-lebih....

UNTUK LAGU OST DERHAKA SEORANG MADU : 

MARI MENONTON DERHAKA SEORANG MADU :
EPISOD 1 hingga EPISOD 20

EPISOD 1 hingga EPISOD 20 

Tak sabar nak tunggu ending DERHAKA SEORANG MADU....

TITIK SANTAI :: :: ::  
Blogwaking dan terus blogwaking.......

14 comments:

  1. setujuu sangat..saya pon emo tengok cita nih..sakit hati..haha

    ReplyDelete
  2. Kakcik tak pernah berkesempatan menonton drama itu...

    ReplyDelete
  3. kawan saya salah seorang pelakon dalam cerita nie tapi sy sendiri tak sempat nak tengok..mungkin pasni bleh tengok ikut link yg leeza bg laa..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. tngk gk cite ni..mmg emo bla tonton..

    ReplyDelete
  5. Sya pun emo tgk ceta ni..asyik ckp cis,cis je.hehe

    ReplyDelete
  6. hahaha sma lah hery geram toi..hahaha

    ReplyDelete
  7. please please..jangan jebakkan saya ke lembah menonton..hahaha

    ReplyDelete
  8. Saya suka watak lisdawati baik je x macam madu lagi sorang tu haha layan..

    ReplyDelete
  9. citer ni mmg sedih dan menyakitkan hati. 2 dlm 1. hihi. sbb madu yg sorang tu terlampau baik dab madu yg jahat tu pulak terlalu over dan melampau pulak jahat nya... lakonan yg menjadi!

    ReplyDelete
  10. Xsbr nk tgk ending selasa nt..yg suami pn silap spatutnya dr awal dia bmbing istri muda tu(ewahh..mcmla awak tu pnulis skrip) hihihii..mmg tbaek lg2 part suami dia strok n bru sdr pngorbnan istri tua..

    ReplyDelete
  11. Please let me know if you're looking for a article
    writer for your weblog. You have some really great articles and I think
    I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd really like to write
    some material for your blog in exchange for a link back to mine.

    Please shoot me an email if interested. Kudos!

    Here is my webpage :: lasertest

    ReplyDelete
  12. Hi mates, its great piece of writing about cultureand completely defined, keep it
    up all the time.

    My page online marketing strategies

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.