Wednesday, November 13, 2013

Borang Prestasi, E-SPLG, Sasaran Kerja

Tahun pertama dalam dunia pendidikan dan berkhidmat sebagai seorang pendidik cukup mencabar. Banyak sungguh rintangan di luar jangkaan yang perlu leeza lalui... Liku sungguh rasanya...

Mengenangkan bagaimana payahnya mendidik dan membimbing?? bagaimana sukarnya mengawal tingkah laku anak didik?? dan bagaimana teruknya mahu memaksa mereka menyiapkan setiap tugasan... Fuhhhh rasa "kagum" seketika .. bagaimana pula leeza masih boleh bertahan......

Belum mula cuti sekolah, leeza dah terbayang-bayang bertapa sukarnya tahun depan... Tanggungjawab bertambah besar, amanat bertambah berat.... Bulan Disember ni sudah mahu dikerah tenaga dan diperah otak untuk mencurah ilmu bagi memastikan bilangan murid yang gagal berkurangan....

Mukadimah tentang persekolahan leeza macam panjang jer... Haaaa .... Sebenarnya nak berkongsi berkaitan borang prestasi yang perlu diisi oleh setiap guru.... Kategori blur juga lah kan... Tapi belasah jer lah guru ini isi..... Katanya borang prestasi ni untuk Anugerah Cemerlang.... Tapi leeza tak layak pun... Belum disahkan jawatannya kan.. So mana mungkin lah....

Oklah roll borang.....Taaaa daaaa ~ ~

Sasaran Kerja
E-SPLG
Alhamdullilah.... Kursus Sepanjang Tahun mencukupi ......
Macam ni lah muka... Haaaaaaa
TITIK SANTAI :: :: ::  
'Entry Autopost sepanjang minggu....
Berada di luar kawasan menjalani kursus kejurulatihan badminton....
 

2 comments:

  1. semoga menjadi pendidik yan terbaik... untuk mendidik anak bangsa..

    ReplyDelete
  2. ..borang wajib isi setiap thn..pas ni online pulak..

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.