Thursday, January 2, 2014

Lukisan Kenderaan Kanak-kanak

2 bulan cuti, barulah leeza sempat belek-belek folder dalam lap top ni. Belek punya belek terjumpa folder Lukisan Kanak-kanak. Haaaa leeza jumpa folder Lukisan Kenderaan Kanak-kanak. Tengok folder ni rasanya dah lama bersarang. Awal tahun 2013 dulu kot ajar buat lukisan kenderaan kanak-kanak ni.

Tanpa membuang tenaga, leeza lampirkan beberapa keping lukisan yang dihasilkan oleh kanak-kanak di sekolah leeza. Lukisan kenderaan dan teknik warna yang buat leeza terhibur. Terima kasih murid-muridku.

Lukisan Kenderaan Kanak-kanak

Lukisan Kenderaan Kanak-kanak
Comel tak lukisan kenderaan kanak-kanak ni? Mereka semua berusia 9 tahun... Kepada yang berminat untuk melihat hasil lukisan lagi... Sila berkunjung senarai di bawah : 

Lukisan Poster Bangsa Membaca Bangsa Berjaya >>LIHAT LUKISAN<<
Hasilkan Lukisan Yang Menarik >>SINI<<
Lukisan Yang Cantik >>SINI<<
Lukisan Menghiburkan Hati Pendidik >>SINI<<


Selamat Melukis Semua .... ~

9 comments:

  1. boleh tahan la drawing dorang kalu nak compare dengan aku mase kecik2 dulu. hahaha

    ReplyDelete
  2. kanak2 ni mmg minat melukis, cantik atau tidak dia org mesti puas hati kalau dapat melukis

    ReplyDelete
  3. Kalau lukisan anak muridnye cenggini... Cikgunye mestila sgt Ohsem... (^_^)

    ReplyDelete
  4. Yg gambar aeroplane and kereta biru menarik perhatianku...

    ReplyDelete
  5. Yang kereta warna biru menarik prhatian

    ReplyDelete
  6. dah lama tak main warna-warna ni..hahaa

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.