Monday, September 22, 2014

Minum Petang L'espresso by The Loaf

Kebosanan di rumah, mengadap kerja-kerja yang tidak pernah selesai. Leeza membawa diri ke L'espresso di Cheras Centre. Kali saja jalan-jalan dan bersantai di petang hari di L'espresso.  Sebenarnya leeza tak tahu pun ada sangkut paut dengan The Loaf. 

Masa tengah menikmati secawan coklat yang enak tu, ternampak lambang The Loaf pada tisu yang diberi oleh pekerja. Masih tidak wujud perasaan ragu-ragu. Leeza mula tertanya dan explore tentang L'espresso, bila leeza makan rotinya. Rasanya sedap sekali, macam pernah makan. Baru leeza perasan.. Ok fine.. 

So lepas ni memang nk lepak lah kat L'espresso... Tapi pastikan poket tebal ler...haaaaaa Nikmat sungguh minum air coklatnay itu. Rotinya lagi enak.. Aduhai.. nikmat sungguh....
Minum Petang L'espresso by The Loaf

Santai di L'espresso
Roti yang santai di L'espresso
Sekian daripada santai leeza..... Mehhh Minum Petang L'espresso by The Loaf ...


3 comments:

  1. Ya Allah.. meleleh air liur tengok

    ReplyDelete
  2. aduhai..suka la tgk barista buat cecorak dekat airnya..huhu..

    ReplyDelete
  3. Cantik plak corak minuman tu, sayang plak nak minum .. huhuhu

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.