Tuesday, October 14, 2014

Melaka River Cruise

Menaiki Melaka River Cruise merupakan pengalaman yang indah. Tidak leeza nafikan bahawa menaiki Melaka River Cruise sangat seronok dan leeza cadangkan agar kalian menaiki Melaka River Cruise  sebelum berkunjung ke tempat lain di Melaka. 

Melaka River Cruise
Sebab perlu menaiki Melaka River Cruise terlebih dahulu, leeza jawab dengan ringkas dan padat. Semasa menaiki Melaka River Cruise penumpang diberi penerangan tentang kawasan sekeliling sungai yang dilalui itu. Penerangan yang diberikan itu membantu pengunjung menetapkan arah tujuan yang hendak dilawati di Melaka.

Masa yang paling sesuai menaiki Melaka River Cruise ialah pada waktu malam. Sebabnya, cuaca lebih sejuk, pemandangan malam lebih indah dan romantik.

Masa beli tiket Melaka River Cruise yang sesuai. Leeza tulis kali ni berdasarkan cerita seorang pak cik ni lah. Dia kata beli tiket Melaka River Cruise pada waktu siang dan menaikinya pada waktu malam. Kalau kita beli malam, kebarangkalian kita perlu beratur panjang. Bergantung pada masa kita berkunjung ke Melaka. 

Tempat duduk Melaka River Cruise , kalau kalian suka merasai air laut, silalah duduk depan sekali. Kebarangkalian muka kalian yang comel itu basah agak tinggi. Kalau tak nak, bolehlah duduk belakang sikit. 

Itu sahaja tips yang leeaz boleh kongsikan untuk menaiki Melaka River Cruise. Mari cuci mata dengan pemandangan semasa di Melaka River Cruise yang sempat dirakamkan.


Rating :  
4.5 / 5 bintang .... (Saya suka, saya suka "gaya Mei Ling dalam Upin Ipin cakap)

4 comments:

  1. nanti nak bawak Ash naik Melaka River Cruise ni bila balik Melaka...

    ReplyDelete
  2. aku dah naik siang dan malam..malam memang cantik dengan lampu..siang, cantik tengok muralnya.

    tapi malam-lah..air alga tak nampak jelas. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh lah untuk mengetahui perkara di melaka tu kan.

      Delete
  3. Hye, sy baru je belajar berblog ni..mohon follow sy ye, terima kasih :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Tinggalkan Komen Anda.
Pada mereka yang mahu meninggalkan komen tanpa ada gmail, SILA KLIK PADA Anonymous.