Tuesday, February 17, 2015

Karangan Pengalaman ke Pasar Malam

Latihan isi tempat kosong sahaja. Tumpuan untuk murid lemah.



TITIK SANTAI :: :: ::  
Leeza cuba yang terbaik... :-)

Monday, February 9, 2015

Kuiz Nilai Murni 1

Kuiz Nilai Murni 1 (Hanya sekadar rangsangan kepada murid) Masih dalam eksperimen...
 




Di sini leeza kongsikan aktiviti membaca dan menjawab kuiz. Hanya 6 soalan.. Sebagai rangsangan sahaja. Sepanjang tiga minggu leeza berada di dalam kelas dan menjalankan pengajaran dan pembelajaran, leeza rasa murid-murid leeza dari kelas 4* ni agak kurang memberi tumpuan, ada yang tersenyum seorang diri, ada yang tengok kanan tengok kiri. Maka, leeza nak cuba dengan aktiviti rangsangan ni. Kebarangkalian kuran minat dengan mata pelajaran Bahasa Malaysia. 

Sekian .....

Monday, February 2, 2015

Benang Hijau Sebagai Pilihan

Apa tu Benang Hijau? Mula-mula dengar, ingatkan tudung atau kainnya dibuat dengan benang hijau khas ker apa. Rupa-rupanya satu jenama. Unik sekali.

Secara ringkas tentang Benang Hijau : 
Benang Hijau Collections merupakan sebuah syarikat yang menjual pakaian dan aksesori wanita.
Diasaskan pada Julai 2012, Benang Hijau Collections terus berkembang maju dengan pembukaan butik di Bandar Baru Bangi dan 6 outlet di sekitar Johor dan Kelantan.
Fokus utama kami adalah kepuasan pelanggan kerana kami yakin itulah cara untuk kami terus bertahan dan berkembang. 
Terima kasih di atas sokongan anda. Doakan kami dapat terus membekalkan koleksi pakaian yang cantik dan terkini kepada anda. -copypaste dari laman Benang Hijau

Baru-baru ni leeza didedahkan dengan tudung bawal Benang Hijau. Rakan sekerja promote kat leeza pasal tudung Benang Hijau ni. Dek kerana dah lama tak membeli tudung bawal. Leeza pun gatal-gatal tangan lah jenguk laman Benang Hijau. Para pembaca boleh lah jenguk dan singgah di laman Benang Hijau.

Klik gambar Benang Hijau di bawah untuk ke laman pembelian : 
Benang Hijau Sebagai Pilihan
Kat situ kalian boleh lah pilih tudung atau shawl rekaan Benang Hijau yang kalian minat. Macam shopping di Zalora. Mudah sahaja.

Selain itu, mungkin pembeli juga boleh beli dengan membuat tempahan melalui aplikasi whatsapp. Ini nombor untuk whatsapp Benang Hijau : 016-7718940 . Instagram Benang Hijau pula di SINI

Kalau nak ke butik Benang Hijau terus pun boleh.... Alamat seperti berikut : 
CAWANGAN BANGI
15G Jalan Medan Pusat 2D, 
Persiaran Bangi, Seksyen 9, 
43650 Bandar Baru Bangi, 
Selangor.
0167728950

Untuk cawangan negeri Johor dan Kelantan : kalian boleh rujuk SINI

Kalau kalian dah beli tudung Bawal Hijau ni.. dan kalian tak tahu nak bergaya dengannya, boleh ke instagram Tutorial Benang Hijau....  SINI .... Leeza tunjukkan satu contoh k.
Tutorial Benang Hijau

Sebagai penutup perkongsian kali ni. Leeza share kan beberapa keping gambar sempena Benang Hijau buat promosi semalam di Cawangan Bangi.

Benang Hijau
Benang Hijau Cawangan Bangi
Sekian .............. Terima kasih.....